Děláme to jinak a lépe

Jsme menší firma s menším počtem zaměstnanců, ale ne menší rozsahem služeb. Firma vznikla po třech letech práce v jiné RK začátkem roku 2012. Postupně během těch tří let jsme zjistili, že v této branži nejde ani tak o spokojenost zákazníka (proč taky, prodává tak jednou za život) jako spíše o to namastit si kapsu s co nejmenšími náklady. To se projevuje hlavně tím, že klient má jistou představu o službách, které by mu měly být poskytnuty. Poté co klient oběhává již x-tý úřad, přichází vystřízlivění a při otázce za co chce RK tolik peněz, se mu dostane lakonické odpovědi, že přece za zprostředkování prodeje a smlouvy od právníka taky něco stojí. Tento stav je nám proti srsti a to byl jeden z důvodů...

Tento stav je nám proti srsti a to byl jeden z důvodů založení RK s drakem ve jméně a ve znaku. Bylo nám jasné, že to jde dělat jinak a lépe. Ve středu našeho snažení je zákazník a snaha o zpříjemnění jeho života, respektive té části, která souvisí s prodejem a koupí nemovitosti. Oblast prodeje a koupě nemovitosti není úplně jednoduchá záležitost, na druhou stranu nemusíme být raketoví inženýři, abychom zákazníkovi mohli nabídnout bezpečné a kvalitní služby, které nevyplení jeho účet. Podle nás by se zákazník měl angažovat jenom tam, kde úřady přímo vyžadují jeho přítomnost a k tomu od nás pro jistotu dostává návod, aby špatně nezabočil. Například u prodávajícího zákazníka se to týká čtyř věcí, které lze vyřídit během jedné hodiny. V současné době tedy nabízíme kompletní služby, kdy u zákazníka začínáme bezplatným odhadem ceny prodávané nemovitosti a končíme zanesením přiznání k dani z převodu nemovitosti na FÚ.